Schade melden

Voor schade zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. Uiteraard begeleiden wij u in het gehele schadeproces. Bovendien kunnen wij veel schades zelf afhandelen. Dat scheelt tijd en een hoop werk voor u.

Heeft u schade? Wat moet u doen? Bent u verzekerd via ons kantoor? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij u kunnen helpen.

Bent u niet via ons verzekerd? Meld uw schade dan bij de betreffende verzekeraar.
U kunt uw schade op de volgende manieren bij ons aanmelden:

–  Direct online door middel van de onderstaande digitale schadeformulieren.
–  Door middel van het digitale Europees aanrijdingsformulier.
–  Per mail: schade@verheulgroep.nl
–  Telefonisch (0223-747432).



Zoek een herstelbedrijf.

Bent u bij ons verzekerd en werkt uw verzekeraar samen met Schadegarant en Glasgarant? Dan kunt via onderstaande links aangesloten herstellers bij u in de buurt vinden:

De schadegarant- en glasgarantprocedures verlopen als volgt:

–  U maakt direct een afspraak met de hersteller voor de reparatie.
–  De reparateur neemt contact met ons op.
–  Het schadebedrag wordt volgens de Schadegarant procedure vastgesteld.
–  Na herstel betaalt de verzekeraar het schadebedrag rechtstreeks aan de aan de reparateur.
–  Bent u BTW plichtige ondernemer? Dan krijgt u van de reparateur een factuur voor het BTW
–  bedrag. Deze dient u zelf te voldoen. De BTW kunt u vervolgens met de fiscus verrekenen.
–  Als er een aansprakelijke derde is, wordt deze aansprakelijk gesteld.
–  Wordt de schade volledig verhaald? Dan behoudt u de bonuskorting.
–  Kan de schade niet (geheel) worden verhaald? Dan krijgt u van ons een advies met betrekking
–  tot de bonuskorting (no claim-korting).

Verheul gaat zeer zorgvuldig met uw gegevens om. Klik hier voor onze privacystatement.