Schade melden
Voor schade zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. Uiteraard begeleiden wij u in het gehele schadeproces. Bovendien kunnen wij veel schades zelf afhandelen. Dat scheelt tijd en een hoop werk voor u.
Heeft u schade? Wat moet u doen? Bent u verzekerd via ons kantoor? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij u kunnen helpen.
Bent u niet via ons verzekerd? Meld uw schade dan bij de betreffende verzekeraar.
U kunt uw schade op de volgende manieren bij ons aanmelden:
– Direct online door middel van de onderstaande digitale schadeformulieren.
– Door middel van het digitale Europees aanrijdingsformulier.
– Per mail: schade@verheulgroep.nl
– Telefonisch (0223-747432).
Zoek een herstelbedrijf.
Bent u bij ons verzekerd en werkt uw verzekeraar samen met Schadegarant en Glasgarant? Dan kunt via onderstaande links aangesloten herstellers bij u in de buurt vinden:
De schadegarant- en glasgarantprocedures verlopen als volgt:
– U maakt direct een afspraak met de hersteller voor de reparatie.
– De reparateur neemt contact met ons op.
– Het schadebedrag wordt volgens de Schadegarant procedure vastgesteld.
– Na herstel betaalt de verzekeraar het schadebedrag rechtstreeks aan de aan de reparateur.
– Bent u BTW plichtige ondernemer? Dan krijgt u van de reparateur een factuur voor het BTW
– bedrag. Deze dient u zelf te voldoen. De BTW kunt u vervolgens met de fiscus verrekenen.
– Als er een aansprakelijke derde is, wordt deze aansprakelijk gesteld.
– Wordt de schade volledig verhaald? Dan behoudt u de bonuskorting.
– Kan de schade niet (geheel) worden verhaald? Dan krijgt u van ons een advies met betrekking
– tot de bonuskorting (no claim-korting).
Verheul gaat zeer zorgvuldig met uw gegevens om. Klik hier voor onze privacystatement.