Uw waardering
Uw waardering
Om de kwaliteit van onze dienstverlening steeds verder te verbeteren, zenden wij onze klanten na afname van onze diensten een enquêteformulier.
Op basis van de informatie die wij van onze klanten ontvangen, proberen wij voortdurend de kwaliteit van onze dienstverlening op een zo hoog mogelijk niveau te houden. Een kwalitatieve hoogwaardige dienstverlening heeft bij ons altijd een hoge prioriteit!
Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening dan kunt u zich tot onze directie wenden om dit aan te geven. Onze directie staat open voor elke mogelijke verbetering en zal uw opmerking dan wel klacht discreet en uitvoerig behandelen en oppakken. Tevens zijn wij als organisatie aangesloten bij het KIFID (klachteninstituut financiële branche) en NVM waartoe u zich (ook) kunt wenden. Wij hebben als kantoor een vaste (en iso-gecertificeerde procedure) voor het behandelen van klachten.
Aan de hand van de resultaten van de enquêtes berekenen wij rapportcijfers.
Die zijn als volgt:
Uw Adviseurs












verkochte woningen per jaar
vestigingen
gemiddeld in de verkoop
gemiddeld cijfer
Onze Columns
- 28 maart 2023
- Nieuws
‘Persoonlijke service is zo goed dat Verheul niet eens als een bedrijf voelt’
- 14 maart 2023
- Nieuws
Wie wordt de opvolger van Koen van Haaster op Schager City Run?
- 14 maart 2023
- Nieuws
Verheul Grand Prix staat weer op de agenda
- 10 maart 2023
- Nieuws
Verheul Jeugdvoetbaltoernooi staat voor 8 april op de rol
- 10 maart 2023
- Nieuws
‘Band met Verheul is al 18 jaar er één van warmte en betrokkenheid’
- 10 maart 2023
- Nieuws
Kies voor financieel advies op maat bij aankoop appartement ‘De Oude Beurs’
- 24 februari 2023
- Nieuws
Laatste units op Wieringerwerf Plaza in de verkoop
- 21 februari 2023
- Nieuws
Rijksoverheid wil meer regie woningbouw
- 21 februari 2023
- Nieuws
Starterskoppel heeft 40 procent kans op koopwoning
- 17 februari 2023
- Nieuws