Uw waardering
Uw waardering
Om de kwaliteit van onze dienstverlening steeds verder te verbeteren, zenden wij onze klanten na afname van onze diensten een enquêteformulier.
Op basis van de informatie die wij van onze klanten ontvangen, proberen wij voortdurend de kwaliteit van onze dienstverlening op een zo hoog mogelijk niveau te houden. Een kwalitatieve hoogwaardige dienstverlening heeft bij ons altijd een hoge prioriteit!
Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening dan kunt u zich tot onze directie wenden om dit aan te geven. Onze directie staat open voor elke mogelijke verbetering en zal uw opmerking dan wel klacht discreet en uitvoerig behandelen en oppakken. Tevens zijn wij als organisatie aangesloten bij het KIFID (klachteninstituut financiële branche) en NVM waartoe u zich (ook) kunt wenden. Wij hebben als kantoor een vaste (en iso-gecertificeerde procedure) voor het behandelen van klachten.
Aan de hand van de resultaten van de enquêtes berekenen wij rapportcijfers.
Die zijn als volgt:
Uw Adviseurs












verkochte woningen per jaar
vestigingen
gemiddeld in de verkoop
gemiddeld cijfer
Onze Columns
- 4 juli 2022
- Nieuws
Kabinet wil kwart miljoen woningen extra voor onderkant markt
- 8 juni 2022
- Nieuws
Start verkoop 18 appartementen Huize Buitenvaert op vrijdag 3 juni
- 31 mei 2022
- Nieuws
Woningen in april 19,7 procent duurder
- 10 mei 2022
- Nieuws
Aantal hypotheekaanvragen daalt, rente stijgt
- 6 mei 2022
- Nieuws
Noordkop betaalbaar voor miljonairs
Achtste Verheul Magazine is uit!
- 22 april 2022
- Nieuws
Verheul Jeugdvoetbaltoernooi voorziet in een behoefte
- 14 april 2022
- Nieuws
Schaken in sprint en met het hoofd: superspektakel in Clusius
- 6 april 2022
- Nieuws
Verheul geeft jeugdschaaktoernooi in Schagen stabiliteit
- 30 maart 2022
- Nieuws