‘Ziektekostenverzekering bij Verheul: Stap voor 1 januari over!’
PURMEREND- Zijn woonplaats, Purmerend, geeft aan dat Verheul ook buiten de Noordkop naam aan het maken is. Nu, bijna een jaar na het besluit de particuliere ziektekostenverzekering bij Verheul onder te brengen, weet Warner de Weerd het zeker: ,,Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Stap ook over voor 1 januari!”
,,Ik koos eind 2015 voor Verheul, omdat ik van vrienden en collega’s had begrepen dat dit bedrijf echte persoonlijke service biedt”, vertelt Warner de Weerd (38). ,,Daar sta ik zelf in mijn eigen tekst- en mediabedrijf ook voor. Bovendien hanteert Verheul voor de service die ze bieden hele schappelijke tarieven.”
Dubbele schouderbreuk
Het was een principebesluit van de Purmerender, want zelf had hij nooit pijn en zeer ervaren. Tot begin augustus van dit jaar toen een ongelukkige val op vakantie leidde tot een dubbele breuk in de rechterschouder. ,,Het schouderblad is kapot en ook een stuk van mijn schouderkolom is afgebroken”, somt hij op. ,,Opeens word je heel erg bewust van het belang van je gezondheid, want ik kon van het ene op het andere moment weinig meer. Maar goed: Daarvoor ben je verzekerd! Verheul heeft alles van A tot Z voor me geregeld: De afhandeling van de ziektekosten in het ziekenhuis in Duitsland , de nazorg, noem maar op. Bovendien is het erg prettig dat je, in tegenstelling tot bij een groot verzekeringsbedrijf, in dit proces constant met dezelfde persoon contact hebt. Daardoor ontstaat namelijk een band en betrokkenheid. En geloof me, dat wil je als je zo in de lappenmand zit. Ik kon de eerste paar weken namelijk nagenoeg niets. Zelfs werken achter de laptop was een probleem, omdat ik rechtshandig ben.”
Topservice
Inmiddels is De Weerd alweer enige tijd volop aan het werk. ,,Dat vertraagt wel het herstelproces maar ik voel mij er goed bij, want thuis stilzitten is echt niets voor mij. Uiteraard gaat het wel in overleg met in dit geval de fysiotherapeut en de huisarts. Belangrijk voor mij is dat ik weet dat het goed zit, dat ik altijd Verheul kan bellen als er wat speelt. Ik beveel dan ook eenieder aan per 1 januari over te stappen naar dit bedrijf. Een betere service vind je echt niet ergens anders.”