Van het indienen van de claim tot het regelen van de reparaties, wij nemen de last van uw schouders. U kunt vertrouwen op onze ervaring en expertise om u door het proces te begeleiden en ervoor te zorgen dat u de ondersteuning krijgt die u verdient. Hieronder vindt u alle relevante informatie over uw schade.
Meld uw schade eenvoudig via uw mobiel
Bent u veilig? Dan is de volgende stap het melden van de schade. Dit kan snel en gemakkelijk via uw telefoon:
Net als vrijwel alle verzekeraars ondersteunen wij deze digitale methode. Uiteraard kunt u uw schade ook melden met een Europees Schadeformulier, dat u mogelijk al in uw auto heeft liggen of bij ons kunt aanvragen.
De app en/of de website is eenvoudig in gebruik en begeleidt u stap voor stap door het proces. Belangrijk om rekening mee te houden is het volgende:
Maak foto’s van de schade Duidelijke foto’s helpen bij de schadeafhandeling. Maak deze vóórdat u uw auto verplaatst en voeg ze toe aan uw melding. Zo krijgt uw verzekeraar een goed beeld van de situatie.
Noteer gegevens van getuigen
Zijn er mensen die het ongeval hebben gezien? Noteer hun naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Ook passagiers in uw auto of die van de andere bestuurder kunnen als getuige dienen.
Vul samen de schadegegevens in Bespreek met de andere bestuurder wat er is gebeurd en vul alle benodigde informatie in, zoals:
✅ De schadeomvang
✅ Eventuele verwondingen
✅ De rijrichting van beide voertuigen
Maakt u gebruik van het Europees Schadeformulier? Dan moeten beide partijen dit ondertekenen.
Als u www.Mobielschademelden.nl gebruikt, wordt uw schade automatisch doorgestuurd. Heeft u echter liever persoonlijk contact? U kunt onze schadeafdeling bereiken via: